A PHP Error was encountered
Severity: Notice
Message: Memcache::connect(): Server 194.183.153.40 (tcp 11212, udp 0) failed with: Connection refused (111)
Filename: libraries/Cache.php
Line Number: 77
A PHP Error was encountered
Severity: Warning
Message: Memcache::connect(): Can't connect to 194.183.153.40:11212, Connection refused (111)
Filename: libraries/Cache.php
Line Number: 77
Succesul scolar nu tine doar de coeficientul de inteligenta al copilului. Capacitatea de adaptare la cerintele scolare joaca un rol important in procesul de invatare.
Succesul scolar poate fi considerat o expresie a intereselor si a capacitatilor elevului, pe de o parte, si a exigentelor scolare formulate si prezentate elevului prin diverse metode educative, pe de alta parte.
Daca succesul exprima o reusita, insuccesul exprima ramanerea in urma la invatatura si este simptomul unei discordante dintre posibilitate si exigenta impusa printr-o metoda instructiv-educativa.
Elevii care prezinta dificultati de adaptare la exigentele scolare necesita o atentie marita din partea profesorilor
Starea de insucces nu poate fi tratata la modul general si absolut. Astfel, in primul rand, este importanta descifrarea, pentru fiecare copil in parte, a cauzelor si a dificultatiilor de adaptare.
Se cerceteaza cauze fizice, intelectuale si afective, pe de o parte si factori familiali, sociali si pedagogici pe de alta parte, considerandu-se ca esecul in adaptarea la mediul scolar provine dintr-un dezechilibru al acestor elemente.
Profesorii de mai multe ori comit greseala sa considere inteligenta ca factor determinant al reusitei scolare. Astfel, incapacitatea de adaptare la exigentele scolare duce la o etichetare privind intelectul copilului, care la randul ei va submina dezvoltarea personalitatii acestuia, respectiv a increderii in sine.
Inteligenta este doar unul dintre elementele performantei scolare. Sunt situatii in care inteligenta, tocmai prin deficientele sale, devine factorul fundamental in determinarea randamentului scolar.
Dar in urma cercetarilor ne dam seama ca in tot mai putine cazuri putem invinui inteligenta pentru tulburarile de invatare. In concluzie vorbim despre cerinte educative speciale, cand un copil din motive diferite (cunoscute sau necunoscute) nu reuseste sa se adapteze la cerinte educative obisnuite.
Astfel el va prezenta performanta scazuta in unul sau in mai multe domenii ale activitatii scolare.
Aceste esecuri in reusita scolara, ce apar in mod repetat, la randul lor vor duce la tulburari emotionale si comportamentale secundare provocand chiar modificari anormale in structura personalitatii.
Copii vor aborda diferit problemele care cauzeaza o capacitate redusa de invatare. Unii isi vor exterioriza problemele de comportament, iar altii isi vor interioziza aceste sentimente.
Abordarea negativa este cea a interiorizarii, deoarece poate duce la depresie. O comunicare eficienta intre profesor parinte si copil poate duce la diagnosticarea cauzelor care provoaca randamentul scazut si a valorificarii capacitatilor copilului.
Daca succesul exprima o reusita, insuccesul exprima ramanerea in urma la invatatura si este simptomul unei discordante dintre posibilitate si exigenta impusa printr-o metoda instructiv-educativa.
Elevii care prezinta dificultati de adaptare la exigentele scolare necesita o atentie marita din partea profesorilor
Starea de insucces nu poate fi tratata la modul general si absolut. Astfel, in primul rand, este importanta descifrarea, pentru fiecare copil in parte, a cauzelor si a dificultatiilor de adaptare.
Se cerceteaza cauze fizice, intelectuale si afective, pe de o parte si factori familiali, sociali si pedagogici pe de alta parte, considerandu-se ca esecul in adaptarea la mediul scolar provine dintr-un dezechilibru al acestor elemente.
Profesorii de mai multe ori comit greseala sa considere inteligenta ca factor determinant al reusitei scolare. Astfel, incapacitatea de adaptare la exigentele scolare duce la o etichetare privind intelectul copilului, care la randul ei va submina dezvoltarea personalitatii acestuia, respectiv a increderii in sine.
Inteligenta este doar unul dintre elementele performantei scolare. Sunt situatii in care inteligenta, tocmai prin deficientele sale, devine factorul fundamental in determinarea randamentului scolar.
Dar in urma cercetarilor ne dam seama ca in tot mai putine cazuri putem invinui inteligenta pentru tulburarile de invatare. In concluzie vorbim despre cerinte educative speciale, cand un copil din motive diferite (cunoscute sau necunoscute) nu reuseste sa se adapteze la cerinte educative obisnuite.
Astfel el va prezenta performanta scazuta in unul sau in mai multe domenii ale activitatii scolare.
Aceste esecuri in reusita scolara, ce apar in mod repetat, la randul lor vor duce la tulburari emotionale si comportamentale secundare provocand chiar modificari anormale in structura personalitatii.
Copii vor aborda diferit problemele care cauzeaza o capacitate redusa de invatare. Unii isi vor exterioriza problemele de comportament, iar altii isi vor interioziza aceste sentimente.
Abordarea negativa este cea a interiorizarii, deoarece poate duce la depresie. O comunicare eficienta intre profesor parinte si copil poate duce la diagnosticarea cauzelor care provoaca randamentul scazut si a valorificarii capacitatilor copilului.
Tu ce zici?